Labradorerna Sabina & Freddie

Friday, July 28, 2006

Sabina och jag

Så har familjen åkt iväg till landet med Freddie. Riktigt skönt är det att få ha huset för sig själv och inte ha någon annan att ta hänsyn till. Freddie har det mysigt på landet och får plaska i sin pool. Sabina ska få komma ut på en kortis runda för att hon ska vara så utvilad som möjligt. Men ska det vara lika kvavt som idag så kommer hon inte göra många knop på WT.

Freddie fick följa med mig till Nynäshamn idag och hämta Filip som varit på Gotland en vecka. Han skötte sig väldigt bra och gick vid min sida mest hela tiden. När jag satte mig på en bänk i vänthallen så la han sig ner nästan direkt. Han blev så klart väldigt glad över att få träffa lillhusse. När vi skulle åka hade jag blivit inparkerad och efter att ha suttit och väntat tills alla verkade ha åkt fick jag göra en bakvänd fickparkering för att ta mig ut. Det gick till slut.

1 Comments:

  • At 2:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    Perfekt väder för Sabina :) på WT. Vad duktiga ni var som fick ihop 70 poäng. Jättebra jobbat! Hoppas det blir lite nytändning.
    Vi ses snart hoppas jag. Vi hann ju liksom inte prata så mycket i lördags!

     

Post a Comment

<< Home