Labradorerna Sabina & Freddie

Thursday, April 06, 2006

Bild på Sabina & Freddie



Här är en fin bild på Sabina och Freddie. Man ser verkligen hur olika dom är, man kan inte förstå att det är samma ras. Fast båda har den där vänliga blicken en labbe ska ha. Det roliga med bilden är att det faktiskt är Freddie som är lite för tjock och Sabina nästan mager. På henne känner man tydligt alla revben och även ryggraden. På Freddie känner man revbenen med lite god vilja.

Jag skulle lägga in fler bilder men alla bra bilder ligger på Macen och vi är inte kompisar. När jag hinner och orkar ska jag lära mig hur man gör.

Nu är det snart helg och det ska bli härligt. Imorgon ska delar av vårat träningsgäng träffas för första gången i år. Längtar verkligen. Och kanske så ska Sabina och jag träningstävla i lydnad på söndag. Vi måste köpa kakel till köket och sådant måste visst prioriteras.

2 Comments:

  • At 7:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Va stor han blivit! Så jättefin!

     
  • At 1:15 AM, Blogger Tina said…

    Tack!
    Ja det är hemskt va fort det går.

     

Post a Comment

<< Home