Labradorerna Sabina & Freddie

Tuesday, January 02, 2007

Ännu en lista

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Oj det var en massa saker eftersom jag alltid vill prova på nya saker. Ska jag välja något så får det bli skjuta lerduvor, det var grymt roligt.

Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland och England.

Vilka låtar kommer för alltid påminna dig om 2006?
Den låt som ploppar upp är Anna Terheims (stavar hon så) låt som jag just nu inte minns vad den heter. Men förmodligen kommer det vara någon hemsk låt som Zlatan eller någon annan som bara fastnar i huvudet.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Helt klart att jag varit friskare. Hösten har varit en lng plåga med grusade planer pga att jag varit sjuk.

Hur höll du dig från att bli galen?
Genom att lyssna på mig själv och inte göra en massa saker för att man "måste" utan bara tacka ja till det som känns roligt och givande.

Vem var den bästa nya personen du träffat under året?
Av alla väljer jag Teo, min skytteinstruktör. Det är så härligt insprierande att träffa engagerade människor som verkligen bryr sig om andra.

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
Ja nästan. Jag hade som mål att ta jägarexamen och det lyckades jag med så när som på älgprovet. De flesta mål jag satte upp med hundarna har jag också genomfört med blandat resultat. Mest stolt är jag över det sista WT Sabina och jag deltog i där vi fick genomgående höga poäng och hon höll ihop bra genom hela provet.

Förhoppningar om 2007?
Jag vill vara frisk. Sedan ser jag fram emot Labrador working Camp i sommar, det är årets höjdpunkt. Jag vill kunna starta Freddie på något prov och Sabina ska bli uppflyttad till lk III.

Vilket datum 2006 kommer du att minnas och varför?
Det är för sorgligt och privat för att jag vill berätta det här

Vad gjorde du på din födelsedag?
Vi åt middag på Enskede Wärdshus, något mer minns jag inte

Vilka fler vill du ska svara på dessa frågor?
De som vill o tycker sånt här här skoj.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home