Labradorerna Sabina & Freddie

Thursday, November 02, 2006

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Jill

UTMANING

4 jobb jag haft: Testledare, produktchef, affärsutvecklare, projektledare

4 filmer jag kan se om och om igen: Stekta gröna tomater, Highlander (för musiken), alla James Bond filmer, Shreek

4 städer jag bott i: Egentligen bara Stockholm och Yokohama men i Stockholm har jag bott i Farsta, Örby och på Södermalm bl a.

4 TV-serier jag brukar titta på: Idol, Lost, Gunnels Gröna, Hey Baberiba

4 Websajter jag besöker dagligen: Klickerklok.se, jaktlabrador.net, Norrblom.se, Tindras sida

4 Favoriträtter: Grillad Marulk, lammkotletter, sushi, currygrytor

4 Ställen där jag känner mig bekväm: Hemma, i stugan på landet, i skogen, i bilen
Jag utmanar i min tur följande fyra:

Fransan, Jessi, Johanna, Sverker

1 Comments:

  • At 12:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nu har jag antagit din utmaning!

     

Post a Comment

<< Home