Labradorerna Sabina & Freddie

Wednesday, November 01, 2006

Sabina 5 år idag!

Hipp hipp hurra!
Idag fyller Sabina 5 år. Tänk vad tiden går fort, man tycker inte det var länge sedan hon var en busig liten valp. Men ändå känns det som om hon funnits jämt. Även om Sabina har sina sidor så är det skönt med en lite äldre hund som man känner väl och inte behöver ägna så mycket energi åt att vardagsfostra.
Igår hade jag planerat att ta ett rejält träningspass med henne men att ge sig ut i snöstormen kändes inte lockande. Inte efter att ha suttit 2,5 timma i kön till däckfirman i en kall bil. Jag skickade ut sonen med hundarna på ängen istället med order om bus och lek. Dom hade väldigt kul med snöbollskastning. Jag hoppas att det är bättre väder ikväll för vi behöver köra igenom lydnadsmomenten.

2 Comments:

  • At 2:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    men?? Min kommentar är borta!
    Grattis till stora tjejjan Sabina. Hoppas du fick något riktigt mumsigt av matte ;o)

     
  • At 3:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    ps. Du har fått en utmaning ;o) du ser den i min dagbok!

     

Post a Comment

<< Home